مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:262024-01-19سياسي

انزوای آمریکا و اسراییل حاصل گفتمان برتر انقلاب اسلامی در دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیجان میرشکار شب گذشته در چهلمین سالگرد شهادت بسیجی شهید قربانعلی مسافر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بلوار شیخ فضل الله نوری این شهرستان، اظهار کرد: شهدا اقتدار و عزت آفرین هستند و در هر دیاری که نام شهدا باشد بالندگی، پیشرفت و سرزندگی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خداوند دست به معامله زدند که بزرگترین و پرسودترین معامله ها است، افزود: امام هادی(ع) می فرمایند که دنیا بازاری است، عده ای در آن سود می برند و بقیه خسارت می بینند بنابراین وقتی بحث از بازار می شود خریدار، مطاع فروشنده و بهای مورد معامله است و دنیا زمانی به بازار تشبیه می شود خریدار مطاع خداوند است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مطاع مورد معامله در بحث شهدا طبق فرمایشات خداوند در آیات قرآن جان و مال است، فروشنده انسان و بهای معامله در قبال جهاد بهشت خواهد بود.

سردار میرشکار با بیان اینکه شهدا در مسیر خداوند جان خود را به کف گرفته و همه هستی خود را فدا کردند به جایگاهی می رسند که وصف آن از عهده انسان بر نمی آید، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی می فرمایند که در وصف شهدا نمی توان چیزی گفت تا حق شهدا ادا شود پس زیباتر از هرکس خود خدا شهدا، اجر و پاداش آنها را وصف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزوای آمریکا و اسراییل حاصل گفتمان برتر انقلاب اسلامی در دنیا است

انزوای آمریکا و اسراییل حاصل گفتمان برتر انقلاب اسلامی در دنیا است