مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:552024-01-01فناوري

اتصال 311 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت تاکنون 311 روستای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، سمیه محمدی، با افزایش یافتن تعرفه های اینترنتی آن هم در این برهه های که اینترنت یکی از نیارهای اساسی زندگی مردم به ویژه کسب و کارهای دیجیتالی ست خواسته مردم افزایش سرعت اینترنت و خدمات آن است.

 با توجه به داغ بودن این موضوع طی این روزها خبرنگار فارس از بیرجند با مصطفی بهی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی به گفت و گو نشست.

وی در این رابطه اظهارداشت:از ابتدای دولت سیزدهم سه رویکرد در برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از جمله این موضوعات، توسعه شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسعه دولت هوشمند و همچنین رویکرد سوم توسعه اقتصاد دیجیتال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: برای هر سه رویکرد برنامه هایی از ابتدای دولت در دستور کار وازارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار داده و توفقیات خوبی هم در این زمینه حاصل شد.

بهی با اشاره به موضوع توسعه شبکه ملی اطلاعات، گفت: شبکه ملی اطلاعات به عنوان بستر فضای مجازی کشور، شبکه امن، پایدار و داخلی است که یکی از کارکردهای مهم آن دسترسی به اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 311 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 311 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات