مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:052023-12-31بين الملل

فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم بررسی شد


با هدف بررسی موضوع فرونشست زمین و برخورد با حفر چاهای غیر مجاز در شهرستان مرودشت، رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان فارس در سفر یک روزه به شهرستان مرودشت از مجموعه تاریخی نقش رستم و مناطق حاشیه ای سد درودزن دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با هدف بررسی موضوع  فرونشست زمین و برخورد با حفر چاهای غیر مجاز در شهرستان مرودشت، رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان در سفر یک روزه به شهرستان مرودشت از مجموعه تاریخی نقش رستم و مناطق حاشیه ای سد درودزن دیدار کردند.

در حاشیه این دیدارها رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به آسیب های متعدد برداشت های غیر مجاز از طریق حفر چاهای غیر مجاز از منابع آبهای زیر زمینی و ارتباط این موضوع با فرو نشست های زمین در دشت مرودشت و سایر نقاط استان گفت: به دادستان های سراسر استان تأکید کرده ایم تا با جدیت موضوع مسلوب المنفعه کردن چاهای غیر مجاز را دنبال و اجرا کنند.

     حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی وجود قریب به 7 هزار چاه غیر مجاز در منطقه مرودشت و برداشت های خارج از عُرف از آبهای زیر زمینی را موضوعی اجتماعی خواند و گفت: دامنه آسیب برداشت های بی رویه در سالهای گذشته باعث بحران آب در سالهای اخیر شده و ادامه این روند مخاطرات جدی در حوزه آب و زیست محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم بررسی شد

فرونشست زمین در مجموعه تاریخی نقش رستم بررسی شد