مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:552023-12-28سياسي

برگزیدگان جشنواره خوارزمی و جشنواره کاظمی آشتیانی در یزد تجلیل شدند


نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و چهارمین دوره جشنواره علمی پژوهشی طرح شهید کاظمی آشتیانی طی مراسمی با تجلیل از برترین های استانی در پژوهشرای دانش اموزی برازنده مقدم یزد خاتمه یافت.

- ایسنا/یزد نهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و چهارمین دوره جشنواره علمی پژوهشی طرح شهید کاظمی آشتیانی طی مراسمی با تجلیل از برترین های استانی در پژوهشرای دانش اموزی برازنده مقدم یزد خاتمه یافت.

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد امروز پنجشنبه 7 دی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و سردار شهید سلیمانی که برای اعتلای پیشرفت و امنیت کشورمان تلاش کردند، گفت: امروز شخصیتهایی مانند شهید کاظمی آشتیانی به عنوان الگوی دانش اموزان هستند.

وی افزود: در چهار دهه گذشته با وجود این که در هشت سال جنگ تحمیلی، بیشترین تحریم ها و بیشترین مشکلات بر کشورمان تحمیل شد ولی جایگاه کشورمان از رتبه های 115 و 116 در رشته های مختلف به رتبه های چهارم، هشتم و در برخی رشته ها نیز رتبه شانزدهم جهانی رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مردم کشورمان تلاش و همت کردند که کارهایی نشدنی را شدنی کنند و مسائلی که روزگاری جزو رویاهای ما بود را با هم افزایی و اراده جمعی و باور مثبت نسبت به دین و جامعه و خودشان تحقق ببخشند و در حالی که تصور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره خوارزمی و جشنواره کاظمی آشتیانی در یزد تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره خوارزمی و جشنواره کاظمی آشتیانی در یزد تجلیل شدند