مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:502024-01-05ورزشي

ادامه روند شکست ناپذیری دلسوختگان در قم


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت(ع) نماینده فوتسال قم در لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر پنجشنبه با نتیجه 3 بر 2 تیم شهروند ساری را شکست داد تا روند شکست ناپذیری این تیم در بازی های داخل خانه حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت(ع) نماینده قم در لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در چارچوب هفته ششم این رقابت ها در ورزشگاه شهید حیدریان میزبان تیم شهروند ساری بود.

نماینده قم در یک بازی نمایشی توانست تیم شهروند ساری را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا روند شکست ناپذیری این تیم در بازی های داخل خانه حفظ شود.

محمدمعین میرزا حسینی، محسن سابقی و وحید صیدی برای دلسوختگان، ابوالفضل افضلی و احمد خزر برای تیم شهروند ساری گلزنی کردند.

یکی از نکات جالب این دیدار حضور رامین طالبی مربی تیم شهروند ساری در قم بود، طالبی فصل گذشته دستیار فرهاد کشاورز در تیم آناصنعت قم بود که توانستند نماینده لیگ برتری قم را با دست خالی در لیگ حفظ کنند.

لازم به ذکر است تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) تا پایان هفته ششم با کسب 11 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است و هفته آینده در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور مهمان تیم آیندگان امیدیه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه روند شکست ناپذیری دلسوختگان در قم

ادامه روند شکست ناپذیری دلسوختگان در قم