مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:352024-01-14ورزشي

تعیین تکلیف هیات های ورزشی اصفهان تا پایان سال


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتخابات هیات های اسکی، هندبال، والیبال، زورخانه ای، همگانی، ووشو و تکواندو به زودی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی،  مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت انتخابات هیات های ورزشی اظهار داشت: هیات های ورزشی تحت نظارت سازمان های خاصی هستند و انتخابات آن ها طبق قوانین این سازمان ها برگزار می شود، شرکت هایی که گردش مالی قابل توجهی دارند توسط بازرس رسمی بررسی می شوند.

وی افزود: این فاکتور ها عوامل بازدارنده ای برای شرکت کاندیدا ها در انتخابات هیات ها هستند، خیلی از هیات ها تک کاندیدایی نبوده است، انتخابات چند هیات ورزشی به دور سوم کشیده شد، انتخابات هیات والیبال به دور مجدد رفت، بر اساس جمعیتی که با یک هیات سر و کار دارند، تعداد کاندیدا ها متفاوت است.

محمدی تصریح کرد: ما قانون را در همه موارد رعایت کردیم، در مدتی که من به عنوان مدیر کل فعالیت داشتم، حدود 20 مجمع انتخاباتی برگزار شده است، پروسه برگزاری مجامع از آغاز فرایند ها تا روز برگزاری حداقل 3 تا 4 ماه زمان می برد، شاید اگر قرار بود براساس این فرمول مجامع برگزار شود 10 سال زمان می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف هیات های ورزشی اصفهان تا پایان سال

تعیین تکلیف هیات های ورزشی اصفهان تا پایان سال