مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:202023-12-30اقتصادي

بررسی وضعیت حضور دو خودروسازی بزرگ در بورس در جلسه اخیر شورای عالی بورس


بنابر اعلام رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، موضوع «بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه» در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.

- بنابر اعلام رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، موضوع بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در تشریح برخی از دستورات جلسه سه شنبه گذشته شورای عالی بورس، اظهار داشت: پس از ارائه گزارش وضعیت بازار، جزییات پذیره نویسی موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس بعنوان بزرگترین پذیره نویسی از محل صرف سهام در بازار فرابورس به اعضای شورا گزارش شد.

عشقی، همچنین عنوان کرد: یکی دیگر از دستورات مهم جلسه شورا، موضوع گزارش وضعیت و عملکرد شرکت های خودروساز بزرگ در بازار اصلی بورس تهران بود که شرکت بورس نیز گزارش کارشناسی خود در این خصوص را ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات و چالش های موجود در این صنعت که بعضا مزمن شده است، اعضای شورا متفقاً بر انجام یکسری اقدامات اصلاحی عاجل برای برون رفت از این وضعیت تاکید و مقرر شد در جلسات آتی شورای عالی بورس، با وزیر صنعت، معدن و تجارت مباحث کارشناسی تکمیلی مطرح و تصمیم مربوطه اتخاذ شود که مسلما نیازمند همراهی و انجام برخی از اقدامات از سوی وزارت متبوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت حضور دو خودروسازی بزرگ در بورس در جلسه اخیر شورای عالی بورس

بررسی وضعیت حضور دو خودروسازی بزرگ در بورس در جلسه اخیر شورای عالی بورس