مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:552024-01-02سياسي

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت سکوهای دیجیتال در ارتقاء نظارت‎ قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در بازدید از مرکز کنترل و نظارت سکو های دیجیتال شهید سلیمانی شرکت ارتباطات سیار ایران، - رییس دیوان عالی کشور گفت: بهره مندی از ظرفیت سکوهای دیجیتال به عنوان راهکار حل چالش ها در قوه قضاییه و همچنین ظرفیتی برای ایجاد فرصت های جدید در ارائه بهتر خدمات قضایی، مؤثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در بازدید از مرکز کنترل و نظارت سکو های دیجیتال شهید سلیمانی شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول، بر استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت سکو های دیجیتال در نظارت قضایی و نقش آن در تحول و تعالی قضایی مدنظر رییس قوه قضاییه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سیستم قضایی در کشور درگیر برخی چالش ها از جمله اطاله دادرسی است؛ تصریح کرد: در عصر حاضر ارائه خدمات قضایی و دسترسی به عدالت برای همه شهروندان جز از طریق ارتقاء سامانه های قضایی امکان پذیر نیست و در این میان می توان از ظرفیت سکو های دیجیتال در ایجاد تحول قضایی بهره برد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تحول دیجیتال قضایی باید ابعاد سخت مانند فناوری، فرهنگ، مهارت ها و قوانین مدنظر قرار گیرند، خاطرنشان کرد: این سیستم ها باید تقویت شده و پشتیبانی شده باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت سکوهای دیجیتال در ارتقاء نظارت‎ قضایی

لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت سکوهای دیجیتال در ارتقاء نظارت‎ قضایی