مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:102024-01-02سياسي

ریشه کاهش جمعیت در کشور فرهنگی است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: ریشه کاهش جمعیت در کشور فرهنگی و نه اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبا ولی پوری امروز ظهر در نشست بانوان فاطمی، رهروان حاج قاسم که باحضور دانشجویان دختر مراکز آموزش علمی کاربردی خرم آباد در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در بالا بردن مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ما زنان با توجه به نفوذ و قدرت کلامی که داریم می توانیم پدران، همسران و فرزندان خود را وادار به مشارکت در انتخابات کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات یک روز است اما سرنوشت 4 سال کشور را رقم می زند، بنابراین حضور حداکثری و انتخاب افراد ارزشی و انقلابی که بر اساس تحقیق انتخاب شده، می تواند به اهداف نظام کمک کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه نگرانی و بحران امروز بحران جمعیت است، گفت: بر خلاف برخی اظهار نظرها که اقتصاد را عامل بحران جمعیت عنوان می کنند، به نظر می رسد نقش فرهنگی در قضیه پررنگ تر است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: وقتی بیشترین آمار فرزند آوری مربوط به سیستان و بلوچستان است یا در همین استان خودمان بیشترین تولد در نه ماهه اول سال جاری مربوط به رومشکان است، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کاهش جمعیت در کشور فرهنگی است

ریشه کاهش جمعیت در کشور فرهنگی است