مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:002024-01-02سياسي

توزیع 8000 بسته معیشتی و 240 سری جهیزیه در استان گیلان


نهضت خدمت مؤمنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی و 240 سری جهزیه به خانواده های بی بضاعت استان گیلان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نهضت خدمت مؤمنانه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار شهیدالقدس صبح امروز در گلزار شهدای رشت  برگزار شد.

در این مراسم سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  سختی هایی که شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در دوران کودکی متحمل شد، از او شخصیتی محکم و بردبار ساخته بود.

وی با اشاره به جنبه های مختلف شخصیتی شهید سلیمانی گفت: هنر نمایی های این شهید والامقام را در عرصه های مختلف زندگی در پیاده سازی فرهنگ اسلام ناب را می توان مشاهده کرد که چگونه در مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی و فرهنگی در سطح منطقه تأثیرگذار بوده و برکت فراوانی برای مردم داشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به سه ویژگی بارز شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: احساس مسؤولیت از دوران کودکی که نسبت به مردم، نظام، اعتقادات و انقلاب داشت، جهاد مستمر در تمامی مراحل زندگی و اخلاص بسیار بالا  در مکتب حاج قاسم ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8000 بسته معیشتی و 240 سری جهیزیه در استان گیلان

توزیع 8000 بسته معیشتی و 240 سری جهیزیه در استان گیلان