مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 20:052024-01-16سياسي

سپاه بهشت تروریست ها را موشک باران کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ذوالنوری نایب رییس مجلس با اشاره به این که اربیل و اقلیم کردستان عراق بهشت تروریست ها و جاسوسان بود، - نماینده مردم قم با اشاره به این که اربیل و اقلیم کردستان عراق بهشت تروریست ها و جاسوسان بود، گفت: قدرت عملیاتی، اشراف اطلاعاتی، سرعت کار، غافل گیری و تمیز بودن عملیات شب گذشته قابل تحسین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ذوالنوری نایب رییس مجلس با اشاره به این که اربیل و اقلیم کردستان عراق بهشت تروریست ها و جاسوسان بود، گفت: قدرت عملیاتی، اشراف اطلاعاتی، سرعت کار، غافل گیری و دقت و تمیز بودن عملیات شب گذشته بسیار قابل تحسین است، دشمن متنبه نشود این عملیات در وسعت بیشتر قابل تکرار است.

حجت الاسلام ذوالنوری اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توانمندی لازم را برای انتقام از کسانی که بخواهند امنیت و جان ملت ما را تهدید کنند دارد و این توانمندی را هم بار ها اعلام کرده بود؛ ولی متأسفانه دشمنان عنود، ابله و احمق از هشدار های جمهوری اسلامی ایران درس نگرفتند و عبرت گیری نکردند.

جمهوری اسلامی ایران در زمان خودش ضربه لازم را به عقبه محل برنامه ریزی و اقدام علیه امنیت ملی را هدف قراردادوی افزود: مردم عزیز ما مستحضر هستند که اربیل و اقلیم کردستان عراق که شب گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه بهشت تروریست ها را موشک باران کرد

سپاه بهشت تروریست ها را موشک باران کرد