مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:002024-01-16اقتصادي

کمتر از 50 درصد حادثه دیدگان تصادفات استان مرکزی بومی این استان هستند


کمتر از 50 درصد حادثه دیدگان تصادفات استان مرکزی بومی این استان هستند و بیش از 50 درصد افراد غیربومی هستند که کاهش این آمار نیاز به فرهنگ سازی در رسانه های عمومی دارد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: کمتر از 50 درصد حادثه دیدگان تصادفات استان مرکزی بومی این استان هستند و بیش از 50 درصد افراد غیربومی هستند که کاهش این آمار نیاز به فرهنگ سازی در رسانه های عمومی دارد.

فرزاد مخلص الائمه سه شنبه 26 دی ماه در شورای راهبری کاهش تصادفات استان مرکزی اظهار کرد: برای کاهش تصادفات در استان باید عوامل ذیربط به اقدامات خود شتاب دهند و در اولویت دادن به موضوعات توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز، برنامه ریزی های لازم باید در خصوص کاهش تصادفات انجام شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تقریبا 3 استان موفقیت قابل توجهی در کاهش تصافات داشته اند که در استان مرکزی نیز این موارد باید بررسی و استخراج شود تا به هر طریق ممکن، روش های بکار گرفته شده در سایر استان ها، در استان مرکزی نیز استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی نیز گفت: این اداره در حوزه ایمن سازی راه ها و ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک در دو سال گذشته اقدام به احداث 58 کیلومتر روشنایی طولی در شبکه راه های استان با 650 میلیارد ریال اعتبار، اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 50 درصد حادثه دیدگان تصادفات استان مرکزی بومی این استان هستند

کمتر از 50 درصد حادثه دیدگان تصادفات استان مرکزی بومی این استان هستند