مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:502024-01-15سياسي

ترقی: اصولگرایان فهرست «جامع الاشتراک» می دهند


قائم مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از عضویت خود در شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد و گفت: احتمالا اشتراک نامزدها در فهرست های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی زیاد خواهد بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایرنا، از عضویت خود در شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد و گفت: من مسئول شورای ائتلاف استان خراسان هستم و علاوه بر آن به تازگی به عضویت شورای مرکزی هم درآمده ام.

وی درباره همگرایی اصولگرایان با توجه به حضور موتلفه در شورای وحدت و در شواری ائتلاف، افزود: سیاست ما در موتلفه این است که همه با هم متحد باشند و لیست واحد ارائه دهند.

بر همان اساس با همه تشکل ها و جریان های سیاسی در حال مذاکره و تعامل هستیم که بتوانیم نقاط اشتراک را افزایش دهیم این کلیت سیاست موتلفه است و در این مسیر گام برمی دارد.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مشکل، ائتلاف و یا همان اختلاف در تهران است اما در استان ها این مساله چندان محسوس نیست.

در بسیاری از استان ها، نیروها، عناصر و برنامه ریزان یکی هستند.

شورای وحدت و ائتلاف در استان خراسان با هم یکی هستند ترقی با بیان اینکه بر همین اساس اکنون در استان خراسان، شورای وحدت و ائتلاف تقریبا یکی هستند و در یک جا تصمیم گیری و لیست بسته می شود و تفاوتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: اصولگرایان فهرست «جامع الاشتراک» می دهند

ترقی: اصولگرایان فهرست «جامع الاشتراک» می دهند