مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:502023-12-29سياسي

امام جمعه مشهد: بصیرت مردم در نهم دی 88 ایران را واکسینه کرد


بصیرت مردم در نهم دی ماه 88 جامعه را واکسینه کرد و پس از آن ملت با بصیرت ایران، اغتشاشات 1401 را نیز به رغم برنامه ریزی کامل دشمن خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارط از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه 88 برخی خواص بی بصیرت شدند اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند.

وی ادامه داد: فتنه گران در جریان این فتنه در روز قدس، روزه خواری کرده و عکس امام را پاره می کردند و شعار سر می دادند انتخابات بهانه است، نظام نشانه است ، اما خواص این موضوع را درک نکردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: فتنه گری این گروه در روز عاشورا منجر به بصیرت افزایی مردم شد و حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه، نقشه دشمن را نقش برآب کرد.

وی با اشاره به حضور فعال مردم در همه عرصه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن مردم را نمی شناسند و نمی داند ملت ایران امام حسین (ع) دارند، دشمن از رابطه دینی مردم غافل است و در محاسبات خود اشتباه می کند، بصیرت نهم دی مردم باید در انتخابات نقش آفرینی کند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: زمزمه های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشهد: بصیرت مردم در نهم دی 88 ایران را واکسینه کرد

امام جمعه مشهد: بصیرت مردم در نهم دی 88 ایران را واکسینه کرد