مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:362024-01-06اجتماعي

بارش برف و باران در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید، بارش باران و کاهش محسوس دما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی از امروز تا صبح فردا(16 تا 17 دی 1402) در سطح استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید، بارش باران و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی، بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف، پدیده مه، کولاک برف و یخبندان سطح زمین پیش بینی می شود.

طی این مدت رخداد رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه (17 تا 18 دی) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری و به دلیل پایداری نسبی جو افزایش نسبی آلاینده ها، گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر روز سه شنبه(19 دی) تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( 17دی) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ( 18 دی) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت ها غبار محلی و به تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای 5  و حداکثر دمای 13  د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در تهران

بارش برف و باران در تهران