مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:252023-12-26سياسي

مشارکت در انتخابات زمینه ساز انسجام ملی است


مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: حضور پرشور و مشارکت قوی در انتخابات اسفندماه زمینه ساز انسجام ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در مراسم رونمایی از مجموعه 40 جلدی کتاب ره نامه در تالار فردوسی دانشگاه کردستان اظهار داشت: این مجموعه جامعیت منظومه فکری امام  با عنوان ر ه نامه است و مفهوم آن جامعیت اراده و مشیت خداوند در  جوابگویی مطالبات بشر است و نقشه راهی برای مسلمانان است.

وی با عنوان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران معاصر ثابت کرده که خیرخواه و دلسوز برای آحاد بشریت است، افزود: بعد از چهل و پنج سال تحمل سختی ها و ناملایماتی به فتح قله آخر نزدیک هستیم و باید برای رسیدن به آن هدف و متناسب با آن قدم های اساسی  برداریم و مجهز شویم.

  مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان خاطرنشان کرد: این نقشه راه متناسب با جامعه هدف در تمام ابعاد نسبت به سیاست های خارجی و مراودات اقتصادی  و لازمه حیات برای رسیدن به هدف است.

  حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه بشریت دچار انقلاب درونی شده است، افزود: باید نقشه راه داشته باشیم و متناسب یا نیاز جامعه برای فتح قله مجاهدت و مبارزه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات زمینه ساز انسجام ملی است

مشارکت در انتخابات زمینه ساز انسجام ملی است