مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:002024-01-11اقتصادي

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت:کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان به نیازمندان امسال 44 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مردم خیر و سخاوتمند استان در مدت 9 ماهه امسال 111 میلیارد و 600 میلیون تومان در قالب نقد، کالا و خدمات برای کمک به نیازمندان و ایتام به مراکز نیکوکاری سراسر استان کمک کردند.

  وی با اشاره به وجود 149 مرکز نیکوکاری فعال در استان افزود: از این تعداد 23 مرکز نیکوکاری تخصصی در استان در زمینه های رسانه، فرهنگی، زکات، بهداشت و درمان و اشتغال فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان این که اولین مرکز نیکوکاری در خراسان جنوبی از سال 92 راه اندازی شده است افزود: مراکز نیکوکاری در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می دهند.

  به گفته عرب واگذاری امور به مردم و افزایش مشارکت های اجتماعی از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری است.

   وی افزود: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک های جمع آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی

رشد 44 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی