مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:052024-01-02سياسي

خدمات دهی در فرودگاه کرمان متناسب با هفته مقاومت


شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی فرودگاه بین المللی کرمان، همزمان با آغاز هفته مقاومت برای میزبانی از دوستداران سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای برنامه های فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در هفته مقاومت که از 12 دی ماه آغاز و تا 18 دی ماه با شعار شهیدالقدس ادامه خواهد داشت، تدابیر لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی پیرامون موضوع مقاومت و شهادت سردار دل ها، سردار حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس با هماهنگی روابط عمومی فرودگاه های استان کرمان، ضمن برپایی موکب و استقرار رادیو مقاومت در فرودگاه، گروه های نمایشی و سرود به اجرای برنامه پیرامون شهادت و مقاومت خواهند پرداخت.

پخش زنده مراسم زیارت گلزار شهدا در ترمینال های فرودگاه کرمان و بررسی زندگی حاج قاسم در رادیو مقاومت فرودگاه از دیگر برنامه های هفته مقاومت در فرودگاه کرمان است.

فضاسازی متناسب با هفته مقاومت در فرودگاه کرمان و برپایی موکب برای پذیرایی از زائران گلزار شهدا از دیگر فعالیت های در نظر گرفته شده برای هفته مقاومت در فرودگاه کرمان است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی در فرودگاه کرمان متناسب با هفته مقاومت

خدمات دهی در فرودگاه کرمان متناسب با هفته مقاومت