مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:402023-12-23بين الملل

15 شرکت کشتیرانی که دور دریای سرخ برای رسیدن به سرزمین های اشغالی خط کشیدند


عملیات ارتش یمن علیه کشتی هایی که در منطقه دریای سرخ به سمت بنادر رژیم صهیونیستی حرکت می کنند، باعث شد تعدادی از شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی مسیر خود را تغییر دهند یا سفر به سرزمین های اشغالی را متوقف کنند.

- عملیات ارتش یمن علیه کشتی هایی که در منطقه دریای سرخ به سمت بنادر رژیم صهیونیستی حرکت می کنند، باعث شد تعدادی از شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی مسیر خود را تغییر دهند یا سفر به سرزمین های اشغالی را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه صدی البلد در گزارشی از 15 شرکت کشتیرانی بین المللی نام برده است که تاکنون برای منتقل شدن به بنادر رژیم صهیونیستی تغییر مسیر داده یا روند انتقال کالا به سرزمین های اشغالی را متوقف کرده اند.

1 - سی اچ رابینسون شرکت تدارکات جهانی CH Robinson روز جمعه اعلام کرد که مسیر 25 کشتی خود را در هفته گذشته تغییر داده تا از طریق مسیر دماغه امید نیک حرکت کنند و این تعداد احتمالاً افزایش خواهد یافت.

این شرکت اعلام کرد: پیش بینی می شود که تردد در بنادر متوقف شود و قیمت ها برای بسیاری از جابجایی های تجاری در سه ماهه اول سال 2024 افزایش یابد.

2 - CMA-CGM گروه کشتیرانی فرانسوی CMA-CGM دوشنبه گذشته اعلام کرد که برخی از کشتی ها را از طریق مسیر دماغه امید نیک هدایت کرده است و دستورالعمل هایی را برای سایر کشتی های کانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 شرکت کشتیرانی که دور دریای سرخ برای رسیدن به سرزمین های اشغالی خط کشیدند

15 شرکت کشتیرانی که دور دریای سرخ برای رسیدن به سرزمین های اشغالی خط کشیدند