مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:152023-12-28بين الملل

خسارات ماهانه 830 میلیون دلاری اسراییل با از دست دادن کارگران فلسطینی


مسئولین رژیم صهیونیستی خسارت این رژیم از اخراج کارگران فلسطینی از سرزمین های اشغالی را طی مدت جنگ تاکنون ماهانه 830 میلیون دلار برآورد کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از نمایندگان وزارت دارایی رژیم صهیونیستی هشدار داد که اقتصاد اسراییل در نتیجه عدم اجازه ورود کارگران فلسطینی به آن ضرر اقتصادی بزرگی متحمل خواهد شد که احتمالاً به سه میلیارد شکل (830 میلیون دلار) در ماه خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه عبری زبان جروزالم پست، الیاهو رابیفو عضو کنست از حزب لیکود در جلسه روز سه شنبه کنست در خصوص پیامدهای اقتصادی تجاوز بی وقفه اسراییل به نوار غزه گفت: به تعویق انداختن تصمیم برای بازگرداندن کارگران فلسطینی زیان بزرگی به اقتصاد اسراییل وارد می کند.

وی در عین حال پیشنهاد داد در صورتی که قرار نیست کارگران فلسطینی به سرزمین های اشغالی بازگردند کارگرانی از کشورهای مختلف دیگر برای جبران کمبود نیروی کار به خصوص در بخش های ساخت و ساز، کشاورزی و خدمات نظافت استخدام شوند.

به نوبه خود، موشه ابوتبول، عضو کنست و معاون وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی نیز از نیاز به یک تصمیم روشن در خصوص بازگشت کارگران فلسطینی حمایت کرد و بر اهمیت حضور آنها در بخش هایی مانند کشاورزی، ساخت و ساز و پرستاری تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات ماهانه 830 میلیون دلاری اسراییل با از دست دادن کارگران فلسطینی

خسارات ماهانه 830 میلیون دلاری اسراییل با از دست دادن کارگران فلسطینی