مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:102023-12-31اقتصادي

نیروگاه شهید سلیمانی 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: نیروگاه شهید سلیمانی بزرگترین نیروگاه دولتی کشور در سیکل ترکیبی است که دو درصد از برق کشور و 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان گفت: نیروگاه شهید سلیمانی بزرگترین نیروگاه دولتی کشور در سیکل ترکیبی است که دو درصد از برق کشور و 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند.

رضا کاویانی امروز 10 دی ماه در نشست خبری اظهار کرد: ظرفیت اسمی نیروگاه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی کرمان 2000 مگاوات است که شامل هشت واحد گازی و چهار واحد بخار است و به عنوان سیکل ترکیبی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که تمام واحدها در مدار باشند حدود 1600 مگاوات تولید داریم، افزود: نیروگاه شهید سلیمانی بزرگترین نیروگاه دولتی کشور در سیکل ترکیبی است که دو درصد از برق کشور و 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند.

کاویانی با بیان اینکه این نیروگاه پیک تابستان سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشت و این را مرهون تلاش همکاران بود، گفت: بزرگترین تعمیرات کشور را بعد از پیک سال قبل انجام دادیم و عبور از پیک تابستان امسال نیز موفقیت آمیز بود و حائز رتبه برتر در کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه شهید سلیمانی 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند

نیروگاه شهید سلیمانی 60 درصد از برق کل استان کرمان را تامین می کند