مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 06:352024-01-17سياسي

ثبات و امنیت لبنان بر ثبات و امنیت در کل منطقه اثرگذار است


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با آقای نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در حاشیه اجلاس داووس در سوییس دیدار و رایزنی کرد.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با آقای نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در حاشیه اجلاس داووس در سوییس دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با ابلاغ سلام مقامات عالی کشورمان به آقای میقاتی، بر اهتمام ویژه جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه مناسبات و همکاری های مشترک با لبنان در زمینه های مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

امیرعبداللهیان نقش مهم لبنان در مسائل منطقه را یادآور شد و افزود : ثبات و امنیت لبنان بر ثبات و امنیت در کل منطقه اثرگذار است و جمهوری اسلامی ایران همواره از تحکیم ثبات و امنیت در لبنان حمایت کرده و می کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از نقش دولت، مردم و مقاومت در لبنان در حمایت از ملت فلسطین تجلیل کرد و افزود : متاسفانه در سایه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، جنگ علیه غزه همچنان ادامه دارد و ما شاهد تداوم کشتار شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی و نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات و امنیت لبنان بر ثبات و امنیت در کل منطقه اثرگذار است

ثبات و امنیت لبنان بر ثبات و امنیت در کل منطقه اثرگذار است