مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:302024-01-13اقتصادي

نظارت بر نانوایی ها در اهواز تشدید می شود


مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان بر لزوم طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر نانوایی های شهرستان اهواز تاکید کرد و گفت: برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار دستگاه های نظارتی از جمله بازرسان اتحادیه و اصناف خوزستان قرار دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اصناف خوزستان بر لزوم طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر نانوایی های شهرستان اهواز تاکید کرد و گفت: برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار دستگاه های نظارتی از جمله بازرسان اتحادیه و اصناف خوزستان قرار دارد.

صفدر شاه ولی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اصلاح قیمت نان در اهواز و ابلاغ آن اظهار کرد: بر این اساس اولویت اعضای کارگروه آرد و نان نظارت بر کیفیت نان با وزن چانه 180 گرمی و با قیمت 650 تومانی در جهت رضایتمندی شهروندان است و برخورد با نانوایان متخلف در دستور کار دستگاه های نظارتی از جمله بازرسان اتحادیه و اصناف خوزستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر نانوایی ها در شهرستان اهواز تشدید می شود، عنوان کرد: با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد جدی خواهد شد و ضمن تشکیل پرونده برای صاحبان واحدهای صنفی متخلف، اصناف مربوطه به تعزیرات حکومتی استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر نانوایی ها در اهواز تشدید می شود

نظارت بر نانوایی ها در اهواز تشدید می شود