مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:312024-01-06سياسي

رییسی: صنعت هسته ای و بسیاری از صنایع در کشور بومی سازی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز در جمع مردم زنجان که در مصلی گرد هم آمده بودند، تسلیت به مردم کرمان، اعلام بی زاری و نفرت از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین را معنای تجمع مردم زنجان اعلام و اظهار کرد: این حضور منطبق با ویژگی خاص مردم این دیار یعنی حسینی بودن که رمز ماندگاری انقلاب و مقاومت در مقابل استکبار جهانی محسوب می شود، است.

رییس جمهور به حضور متوالی خود قبل از دوره مسؤولیت در ریاست جمهوری در زنجان در ایام تاسوعای حسینی اشاره و تصریح کرد: مردم زنجان بدانید که در شرایط و دوران خاصی زندگی می کنیم، چرا که وضعیت جهان اسلام و منطقه خاص است.

وی درک درست از شرایط خاص منطقه را نیازمند داشتم تحلیل درست دانست و افزود: بعد از گذشت این همه سال، همه مردم دنیا متوجه مواضع به حق درست مردم و رهبری ایران در قبال رژیم صهیونیستی شده اند.

رییسی مقتدر و در عین حال مظلوم بودن مردم فلسطین را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به وعده خداوند متعال، رژیم صهیونیستی با وجود داشتن حمایت استکبار جهانی ماندگار نیست.

رییس جمهور به دشمنی بی شمار دشمن با روش های مختلف از جمله تحریم، تهدید،حمله نظامی و غیره اشاره و تاکید کرد: ملت ایران با وجود همه این سختی ها پای ارزش ها و استقلال خود ایستادگی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: صنعت هسته ای و بسیاری از صنایع در کشور بومی سازی شده است

رییسی: صنعت هسته ای و بسیاری از صنایع در کشور بومی سازی شده است