مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:452024-01-07اجتماعي

بارش برف و باران در 6 استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، - سازمان هواشناسی کشور از کاهش 5 تا 8 درجه دما در نیمه شرقی کشور و بارش برف و باران در 6 استان طی روز جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری بارش باران، در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت، در نواحی کوهستانی کولاک برف و کاهش محسوس دما ط در خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال شرق هرمزگان پیش بینی می شود.

همچنین دما در نیمه شرقی کشور 5 تا 8 درجه کاهش می یابد.

بر اثر این مخاطره جوی احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، احتمال مسدود شدن راه های ارتباطی روستایی در نواحی کوهستانی و مناطقی با اقلیم سرد، احتمال آبگرفتگی معابر، کاهش محسوس دما و احتمال آسیب به محصولات، ادوات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب ها و مخاطرات ناشی از این شرایط جوی، آمادگی راهداری جهت برف روبی در گردنه ها و مناطق سردسیر، پرهیز از سفر های غیر ضروری، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه ها، عدم قرارگیری در بستر مسیل ها و رودخانه های فصلی، اجتناب از فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در 6 استان

بارش برف و باران در 6 استان