مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:252024-01-17اقتصادي

بیرم وسطِ بحران؛ شهری که یک هفته آب ندارد


هرچه میخواهی به لوله آب التماس کن و این شیر را بپیچان اما دریغ از یک قطره! سهمت برای رفع نیاز نظافت، استحمام و پخت و پز خلاصه می شود در خرید آب معدنی اما تا کی و با کدام پول؟ و این یعنی خودِ بحران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، شش بخش تشنه جنوب فارس سالهاست از وعده بی آبی مسوولان و متولیان امر منتفع و پُر شده به حدی که وضعیت آب در بیرم از مرز بحران هم عبور کرده است، شهری که به واسطه بی کیفیت بودن آب و ابتلا به بیماری های گوارشی و سرطان  به غیزانیه دوم معروف شده است و 20 سال است که این رنج را به دوش می کشد، بیرم شهر وعده هاست.

بحران آب در بیرم این روزها علاوه بر کیفیت به کمیت هم نفوذ پیدا کرده است، شهری که یک هفته بدون آب شب و روز  را سپری می کند و کسی به داد این مردم نمی رسد! نه آنکه فکر کنید آب جیره بندی می شود و یا در برخی ساعاتِ روز آب قطع است،  بیرم بدون یک قطره آب درحال سپری کردن روزگار خود است و این بحرانی است بیخ گلوی مردم.

آقای استاندار؛ مردم را دریابید قطعی یک هفته ای آب در شهر بیرم مردم را کلافه و صدای اعتراض ها را بلند کرده است، اعتراضاتی که بحق و بجا است، آیا این مردم برای پخت و پز، شست و شو، نظافت، استحمام، سرویس بهداشتی و هزار هزار کار دیگر به آب نیاز ندارند؟!  تعدادی از شهروندان بیرمی در گفتگو با خبرنگار فارس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرم وسطِ بحران؛ شهری که یک هفته آب ندارد

بیرم وسطِ بحران؛ شهری که یک هفته آب ندارد