مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 17:002024-01-20بين الملل

هشدار دستیاران بایدن درخصوص نزدیک بودن پیروزی روسیه در جنگ اوکراین


شبکه آمریکایی گزارش داد، دو مقام امنیتی دولت جو بایدن به قانونگذاران کنگره آمریکا نسبت به چشم انداز نزدیک بودن پیروزی روسیه در جنگ اوکراین هشدار داده اند.

- شبکه آمریکایی گزارش داد، دو مقام امنیتی دولت جو بایدن به قانونگذاران کنگره آمریکا نسبت به چشم انداز نزدیک بودن پیروزی روسیه در جنگ اوکراین هشدار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه ان.

بی.

سی نیوز آمریکا به نقل از دو مقام مطلع گزارش داد، دو دستیار امنیتی ارشد دولت جو بایدن شامل جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و آوریل هینس، مدیر سازمان اطلاعات ملی این کشور به قانونگذاران کنگره هشدار داده اند در صورتی که کمک های نظامی بیشتر برای اوکراین را تصویب نکنند روسیه می تواند در عرض چند هفته یا نهایتا در عرض چند ماه در جنگ پیروز شود.

این منابع تصریح کردند، سالیوان و هینس ارزیابی کرده اند مهمات برخی از سامانه های پدافند هوایی و توپخانه ای ارتش اوکراین تا چند هفته دیگر به اتمام می رسند و انتظار هرچه سخت تر شدن وضعیت برای اوکراین را دارند.

بر اساس این گزارش سالیوان و هینس به قانونگذاران آمریکایی گفتند در صورتی که روسیه به دلیل شکست آمریکا در دادن کمکهای نظامی به کی یف پیروز شود این رخداد در سراسر جهان بازتابی گسترده پیدا می کند و موجب خواهد شد متحدانی نظیر ژاپن و کره جنوبی در همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دستیاران بایدن درخصوص نزدیک بودن پیروزی روسیه در جنگ اوکراین

هشدار دستیاران بایدن درخصوص نزدیک بودن پیروزی روسیه در جنگ اوکراین