مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:352024-01-09اقتصادي

40 نیروگاه برق خانگی در تیران و کرون راه اندازی شد


امسال 40 نیروگاه برق خانگی در این شهرستان با هدف اشتغال زایی و تولید انرژی تجدیدپذیر راه اندازی شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره برق تیران و کرون گفت: امسال 40 نیروگاه برق خانگی در این شهرستان با هدف اشتغال زایی و تولید انرژی تجدیدپذیر راه اندازی شد.

مرتضی یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سیاست گذاری توسعه برق رسانی از طریق انرژی های تجدید پذیر اظهار کرد: نیروگاه های خورشیدی خانگی در تیران و کرون با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال بر پشت بام های منازل راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه امسال 40 نیروگاه خانگی راه اندازی شده، افزود: هر یک از این واحدها پنج کیلو وات تولید برق دارند که علاوه بر مصرف همان منزل بر روی شبکه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس اداره برق تیران و کرون ادامه داد: این اقدام علاوه بر اینکه فرصت های اشتغالی نیز به همراه داشته فرصتی برای تولید انرژی تجدید پذیر نیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و دهک های پایین برای راه اندازی این نیروگاه ها پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: کمیته امداد و بهزیستی این تسهیلات را توزیع می کنند.

یوسف زاده با اشاره به توسعه زیرساخت های برق رسانی در این شهرستان گفت: بهسازی و توسعه شبکه های برق با اعتباری بالغ بر 530 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نیروگاه برق خانگی در تیران و کرون راه اندازی شد

40 نیروگاه برق خانگی در تیران و کرون راه اندازی شد