مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:352024-01-08اقتصادي

فعالیت 6980 خانه هلال در سطح کشور


مدیرکل توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر 6980 خانه هلال در کشور فعال هستند که این تعداد تا پایان سال به 7200 خانه خواهد رسید.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل توسعه خانه های هلال جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر 6980 خانه هلال در کشور فعال هستند که این تعداد تا پایان سال به 7200 خانه خواهد رسید.

عباس احدپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعالیت خانه های هلال در سه بخش روستایی، شهری و تخصصی، اظهار کرد: در خانه های هلال تخصصیT امور فوق تخصصی دیده می شود.

خانه های هلال در استان های مختلف بنا بر پتانسیل های موجود و قابلیت های علمی، می توانند به عنوان خانه هلال تخصصی فعال شده و نسبت به تولید علم و پژوهش با همکاری اعضا اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالت 6980 خانه هلال در سطح کشور، ادامه داد: در صورت ارائه پروپوزال های خوب در خانه های هلال تخصصی، می توان آن را به فدراسیون صلیب سرخ جهانی ارائه کرده و بودجه هایی را برای پروژه های مطرح شده در پروپوزال دریافت کرد.

احدپور با اشاره به وجود دو هدف عمده برای خانه های هلال، افزود: نگاه اصلی ما آموزش پایه امداد و نجات برای آحاد مردم از بخش روستایی تا شهری است.

این آموزش به صورت شبکه ای و مویرگی ارائه می شود تا اهالی روستاها به عنوان اولین نقاطی که در حوادث آسیب می بینند، بتوانند خود، خانواده و اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6980 خانه هلال در سطح کشور

فعالیت 6980 خانه هلال در سطح کشور