مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 22:552023-12-31بين الملل

حزب الله عراق: مقاومت به چیزی غیر از شکست آمریکا در منطقه فکر نمی کند


گردان های حزب الله عراق مقاومت را تنها راه برای اخراج اشغالگران دانست و عنوان کرد: مقاومت نمی تواند غیر از شکست آمریکا و اذنابش در منطقه را بپذیرد.

- گردان های حزب الله عراق مقاومت را تنها راه برای اخراج اشغالگران دانست و عنوان کرد: مقاومت نمی تواند غیر از شکست آمریکا و اذنابش در منطقه را بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردان های حزب الله عراق یکشنبه در بیانیه ای به مناسبت سالروز شکست اشغالگری آمریکا اعلام کرد: مقاومت نمی تواند به چیزی غیر از شکست آمریکا و اذنابش در منطقه فکر کند.

در این بیانیه تأکید شده که برای پایان اشغالگری، هیچ گزینه ای جز مقاومت و عملیات بیشتر علیه پایگاه ها و نیروهای اشغالگران وجود ندارد.

همزمان ابوآلاء الولایی دبیر کل گردان های سیدالشهداء عراق به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای یمنی توسط آمریکا و به هم آمیخته شدن خون این رهروان قدس با خون شهدای غزه، عراق، لبنان، ایران و سوریه را به برادران یمنی تبریک گفت .

دبیر کل گردان های سیدالشهداء عراق تأکید کرد: عملیات مقاومت در منطقه باعث سردرگمی دشمن و برداشته شدن فشار به مجاهدان فلسطینی شده است.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه در بیانیه ای از حمله هوایی آمریکا به قایق های ارتش یمن خبر داد و اعلام کرد که 10 نفر از رزمندگان دریایی یمن در حالی که در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: مقاومت به چیزی غیر از شکست آمریکا در منطقه فکر نمی کند

حزب الله عراق: مقاومت به چیزی غیر از شکست آمریکا در منطقه فکر نمی کند