مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:262024-01-03سياسي

روایت شبی پُرخاطره با سردار دل ها


خبرگزاری فارس مازندران- زهرا طاهری پرکوهی بعضی اتفاقات در زندگی انسان آنقدر شیرین است که محال است شیرینی اش محو شود، حتی با یادآوری و تکرار آن به خاطره ماندگار تبدیل می شود، مثل شب به یاد ماندنی کنار پدری مهربان و مقتدر.

شبی که احساس نمی شد بچه های شهدای مدافع حرم پدرشان را باوجود حاج قاسم از دست دادند، گویی خلا پدر برایشان پدر شد، این را از تک تک چهره ها می توان فهمید آن لحظه ای که داشتند می رفتند و خداحافظی می کردند برخی داشتند اشک می ریختند، بچه ها هی حاج قاسم را دور دور می کردند، صحنه هایی که ماندگار شد.

*شبی ماندگار برای خانواده شهدای مدافع حرم این را از تک تک چهره ها می توان فهمید آن لحظه ای که داشتند می رفتند و خداحافظی می کردند برخی داشتند اشک می ریختند، بچه ها هی حاج قاسم را دور دور می کردند، صحنه هایی بودن خیلی عجیب و غریبی بود که ماندگار شد، کاش این شب، تکرار داشت.

  *دیداری پرخاطره در بابل؛ هفتم اسفند ماه سال 97 منظورمان هفتم اسفند ماه سال 97 است، همان دیدار سردار دل ها با خانواده شهدای مدافع حرم، شبی به یاد ماندنی با پدری که در دل ها نفوذ کرد.

روایت را از زبان سیدمحمد حسین نژاد می خوانیم، فردی که آن روز شاهد تمام ملاقات های سردار با همه افراد بوده و هربار این خاطرات را در ذهنش مرور می کند تا نکند غبار فراموشی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شبی پُرخاطره با سردار دل ها

روایت شبی پُرخاطره با سردار دل ها