مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:102023-12-22سياسي

حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است


امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است گفت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است گفت: شرکت در انتخابات شرکت در جبهه حق علیه باطل است.

حجت الاسلام حسن بیات امروز (جمعه یکم دی ماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان اظهار کرد: تا شروع انتخابات امسال 70 روز باقی مانده است و حضور پررنگ مردم در انتخابات بار دیگر نقشه شوم دشمنان را نقشه بر آب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیش رو در کشور برنامه هایی در نظر گرفته و هزینه بسیار کرده است، تصریح کرد: باید بصیرت و آگاهی مردم در این باره بیشتر شود تا دشمنان نتوانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند.

امام جمعه موقت زنجان ادامه داد: دشمن سعی دارد با ایجاد نفاق در جامعه، مانع این حرکت ملی شود؛ در حالی که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی، دشمن شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند و نقشه های دشمنان مثل همیشه بی اثر خواهد بود و حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام بیات ابراز کرد: مردم باید بدانند که نظام اسلامی برای همه است و نباید اختلافی در این مورد پیش آید و شرکت در انتخابات مانند شرکت در جبهه حق علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است

حضور در انتخابات امری مهم و ضروری است