مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:502023-12-30سياسي

شبکه های تبلیغی حوزوی در خدمت توسعه فضای سبز کشور باشند


مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه در پژوهش ها باید به معقوله فضای سبز توجه شود، تصریح کرد: همچنین شبکه های تبلیغی و نهادهای حوزوی باید در خدمت فضای سبز و طرح سبز قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن گرامیداشت روز 9 دی، روز بصیرت گفت: به عنوان حوزه از تمام اقدامات انجام شده در مسیر طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از شما قدردانی می کنیم.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه تمام نظام باید به موضوع محیط زیست به عنوان یک اولویت اهمیت بدهد، مطرح کرد: خوشبختانه در برنامه توسعه هفتم فصلی برای این موضوع درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع از نظر شرعی، اخلاقی و دینی مهم است، عنوان کرد: اسلام به کشاورزی و منابع طبیعی نگاه خاصی دارد که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

اعرافی با اشاره به اینکه خودمان را مخاطب این طرح و درختکاری می دانیم، خاطرنشان کرد: همیاری و همکاری در فرهنگ سازی و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت باید به عنوان یک اولویت در مدارس علمیه مطرح شود.

وی با بیان اینکه در پژوهش ها نیز باید به معقوله فضای سبز توجه شود، تصریح کرد: همچنین شبکه های تبلیغی و نهادهای حوزوی باید در خدمت فضای سبز و طرح سبز قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های تبلیغی حوزوی در خدمت توسعه فضای سبز کشور باشند

شبکه های تبلیغی حوزوی در خدمت توسعه فضای سبز کشور باشند