مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 00:552024-01-13سياسي

بستر رشد صادرات کالاهای ایرانی به آسیای میانه فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: از آنجا که کالاهای ایرانی در اکثر شهرهای آسیای میانه طرفدار دارد، باید از این ظرفیت استفاده و بستر صادرات کالاهای ایرانی فراهم شود؛ - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: از آنجا که کالاهای ایرانی در اکثر شهرهای آسیای میانه طرفدار دارد، باید از این ظرفیت استفاده و بستر صادرات کالاهای ایرانی فراهم شود؛ به طوری که در داخل مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر اساس سه رکن اساسی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت و در این عرصه تاکنون هیچ مشکلی نداشته است، اظهار کرد: بعد از 44 سال، دنیا به حقانیت پیام و حرف ایرانیان درباره فلسطین رسید و به حمایت از فلسطین به پاخاسته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز همه جا مقتدرانه حضور دارد، افزود: جمهوری اسلامی با سه مولفه دیگر عزت، حکمت و مصلحت و بر اساس مصالح ملت و امت اسلامی حرکت می کند.

امام جمعه رشت با اشاره به تاثیرات برخورد حکیمانه و مصلحانه بیان کرد: حدود 15 کشور گرداگرد کشورمان هستند و باید با مصلحت اندیشی کاری کنیم که این کشورها نسبت به ایران نگاه منفی نداشته باشند و جبهه نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر رشد صادرات کالاهای ایرانی به آسیای میانه فراهم شود

بستر رشد صادرات کالاهای ایرانی به آسیای میانه فراهم شود