مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:202023-12-25دانش

برنامه معاونت علمی برای شکل دهی جریان اثرگذاری علوم انسانی در اقتصاد دانش بنیان


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از برنامه معاونت علمی برای شکل دهی جریان اثرگذاری علوم انسانی در اقتصاد دانش بنیان و توافق با دانشگاه علامه طباطبایی در این زمینه خبر داد.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از برنامه معاونت علمی برای شکل دهی جریان اثرگذاری علوم انسانی در اقتصاد دانش بنیان و توافق با دانشگاه علامه طباطبایی در این زمینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی در آیین پایانی هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی که در آن از پژوهشگران برتر این دانشگاه در سطح ملی و دانشگاهی تقدیر شد، اظهار کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری یک نهاد اجرایی صرف نیست و در مقام یک نهاد هماهنگ کننده و جریان ساز عمل می کند.

در دوره های مختلف مأموریت های مختلفی برای معاونت تعریف شده است، اما در این دوره چهار مأموریت اندیشه ورزی، توسعه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در دستور کار معاونت علمی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نقدهایی به معاونت علمی بوده، مبنی بر این که به جایگاه علوم انسانی و اثرگذاری دانشگاه های علوم انسانی کمتر توجه شده است.

در دوره جدید بنا داریم تا با استفاده از ظرفیت دانشگاه های برجسته در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، متناسب با ظرفیت و توانمندی هر دانشگاه، مامور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه معاونت علمی برای شکل دهی جریان اثرگذاری علوم انسانی در اقتصاد دانش بنیان

برنامه معاونت علمی برای شکل دهی جریان اثرگذاری علوم انسانی در اقتصاد دانش بنیان