مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 15:452024-01-04فناوري

ارتقای سرعت اینترنت در خراسان جنوبی با توسعه فیبر نوری


توسعه فیبر نوری یکی از دستورکارهای دولت سیزدهم برای افزایش سرعت اینترنت است که این نوید از سوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی داده شد تا پایان دولت در همه شهرهای استان اجرایی شود.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ سمیه محمدی، اینترنت پرسرعت و اتصال به شبکه ملی اطلاعات امروزه یکی از زیرساخت های مهم در دنیا و به تبع کشور ایران است که در تمام حوزه های زندگی انسان ها دخیل شده و به ویژه در کسب و کارها و موضوعات اقتصادی نقش آن پررنگ تر از گذشته شده است.

با افزایش تعرفه های اینترنت مردم از دولت انتظار دارند تا سرعت آن افزایش یابد تا بتوانند بهتر و با سرعت بیشتری از بستر فضای مجازی استفاده کنند.

خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که این وسعت سبب شده که در برخی از نقاط آن ارائه خدمات زیرساختی همچون اتصال به شبکه ملی اطلاعات با سختی بیشتری انجام و هنوز این خدمات ارائه نشود.

با شیوع کرونا در کشور شاهد رشد استفاده مردم از فضای مجازی به ویژه دانش آموزان بودیم و همین امر دولت را بر آن داشته تا این زیرساخت را در تمام کشور و به تبع آن در خراسان جنوبی نیز گسترش دهد اما بازهم دلایلی وجود دارد که برخی از مناطق از وجود این زیرساخت مهم بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سرعت اینترنت در خراسان جنوبی با توسعه فیبر نوری

ارتقای سرعت اینترنت در خراسان جنوبی با توسعه فیبر نوری