مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:002024-01-17اجتماعي

سفرهای بین شهری برای معلولان نیم بها می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی علمی و کاربردی سازمان بهزیستی با شرکای کاری تولید کننده و بهره بردار از تجهیزات توان بخشی دانش بنیان، - رییس سازمان بهزیستی از تخصیص 135 هزار کارت هوشمند اعتباری با عنوان سما برای حمل و نقل افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید در سفرهای دریایی، هوایی و زمینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی علمی و کاربردی سازمان بهزیستی با شرکای کاری تولید کننده و بهره بردار از تجهیزات توان بخشی دانش بنیان، با حضور شرکای اجتماعی و مدیران شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی در این دیدار گفت: نظام دانش بنیانی که امروز در مورد آن صحبت می کنیم، بیش از سه دهه است که در حال تلاش و ارتقاست و این اقدام شما و هم افزایی این اجزای نوآور در سازمان بهزیستی می تواند نتایج پیش برنده و تحولی را برای جامعه هدف سازمان داشته باشد.

وی با اشاره به پوشش انواع معلولیت در سازمان همچون معلولیت های جسمی، حسی و حرکتی، ذهنی و… گفت: باید به صورت مداوم در مورد این افراد صحبت شود و هر جلسه ای که تشکیل می شود، بتوانیم از اجزای نوآور دیگر و شرکت های دانش بنیان دیگری بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای بین شهری برای معلولان نیم بها می شود

سفرهای بین شهری برای معلولان نیم بها می شود