مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:452024-01-02سياسي

برنامه های دهه فجر موجب نشاط جامعه و اتحاد ملی شود


رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم صاحب و یاور انقلاب و ایران و ولایت هستند، گفت: برنامه های دهه فجر باید موجب نشاط و طراوت در جامعه و تقویت اتحاد ملی گردد.

- رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم صاحب و یاور انقلاب و ایران و ولایت هستند، گفت: برنامه های دهه فجر باید موجب نشاط و طراوت در جامعه و تقویت اتحاد ملی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت الله قنبری رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه این ستاد که با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روسای ستادهای دهه فجر در استان ها در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه ما باید فرصت پنج ساله پیش رو را به عنوان دروازه ورودی به نیم قرن دوم عمر مبارک انقلاب اسلامی مغتنم شماریم گفت: لازم است با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه و نگاه روشن و سرشار از امید به آینده ایران اسلامی خود را مهیای انجام مجموعه ای از تلاش های جهادی و خستگی ناپذیر کنیم.

وی افزود: دی ماه و بهمن ماه و اسفندماه امسال باید با نشاط و شادابی و طراوت ملی به گرمترین و خاطره ساز ترین روزهای تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شود.

قنبری افزود: مقامات کشور، گروه های سیاسی و طبقات و صنوف مرجع و مورد احترام مردم باید در سپهر سیاست ایران ادبیاتی دل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر موجب نشاط جامعه و اتحاد ملی شود

برنامه های دهه فجر موجب نشاط جامعه و اتحاد ملی شود