مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:452024-01-07پزشكي

اعلام اولویت های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف


معاون پرستاری وزارت بهداشت اولویت های پژوهشی این معاونت در حوزه های مختلف خدمات پرستاری را به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دکتر عباس عبادی به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور آمده است: نظر به اهمیت پژوهش در ارتقای کیفیت مراقبت های پرستاری، ایمنی بیمار و کاهش هزینه های سلامت و با عنایت به تاکید وزیر بهداشت مبنی بر تشکیل کارگروه تحقیق و توسعه در تمامی معاونت های وزارت با هدف ایجاد مجموعه ای خلاق و پیشرو در جهت ارتقای کمی و کیفی نظام سلامت، این معاونت در صدد برآمد تا جهت تسهیل سیاستگذاری، مدیریت خدمات و برنامه ریزی و ارائه مراقبت های مبتنی بر شواهد، به تعیین اولویت های پژوهشی مبادرت ورزد.

براین اساس عناوین پژوهشی پیشنهادی کارگروه تحقیق و توسعه معاونت پرستاری پس از بررسی و نهایی سازی با 39 عنوان و در محورهای مدیریت منابع انسانی، اقتصاد پرستاری و هزینه ها، مدل های مختلف مراقبتی، مدل ها و مراقبت های پرستاری، مدیریت مراقبت، فناوری اطلاعات – الکترونیک سازی، پایش و ارزشیابی خدمات، جوانی جمعیت و حمایت ازخانواده تدوین و ابلاغ شد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت؛ بدیهی است این عناوین می تواند جهت انجام طرح های پژوهشی و یایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مورد استفاده قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اولویت های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف

اعلام اولویت های پژوهشی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در حوزه های مختلف