مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:452024-01-03اقتصادي

بهمن ماه تعدادهای واحد مسکونی شهرهای جدید افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید درباره برنامه های آن شرکت در اجرای طرح های مسکنی و همچنین افتتاح های پیش رو، - علیرضا جعفری از افتتاح و تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده در شهرهای جدید برای بهمن ماه امسال خبر داد و تاکید کرد که با افتتاح های دهه فجر، میزان افتتاح واحدهای تکمیل شده در شهرهای جدید در دولت سیزدهم به بیش از 45 هزار واحد می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید درباره برنامه های آن شرکت در اجرای طرح های مسکنی و همچنین افتتاح های پیش رو، افزود: مطابق برنامه، 10 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که در دولت سیزدهم در حال تکمیل است در بهمن ماه و به مناسبت 22 بهمن، افتتاح شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با افتتاح این واحد ها که عمده آن ها در شهر های پردیس و مهستان (هشتگرد) است، میزان افتتاح های مسکن در شهر های جدید و توسط دولت سیزدهم به بیش از 45 هزار واحد خواهد رسید.

جعفری افزود: همه واحد هایی که در شهر های جدید به بهره برداری می رسد، با تامین سرانه های آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و سایر موارد است و در شهر های جدید توجه به کیفیت زندگی مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن ماه تعدادهای واحد مسکونی شهرهای جدید افزایش می یابد

بهمن ماه تعدادهای واحد مسکونی شهرهای جدید افزایش می یابد