مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:202024-01-10اقتصادي

تسهیلات رونق تولید با نگاه همه جانبه و یکسان توزیع شود


استاندار قم ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید با نگاه همه جانبه و یکسان را ضروری دانست و گفت: باید رصد شود که غیر از طرح هایی که در این کارگروه بررسی و مصوب می گردد چه میزان شرکت ها و موسسات و پروژه های همسان دیگری وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: ارائه تسهیلات و رفع موانع تولید باید با نگاه همه جانبه و یکسان صورت پذیرد، یعنی باید رصد شود که غیر از طرح هایی که در این کارگروه بررسی و مصوب می گردد چه میزان شرکت ها و موسسات و پروژه های همسان دیگری وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

  وی افزود: قم استانی خشک است و همه کارخانجات و صنایع و خدمات باید با محور قراردادن مساله کم آبی در قم فعالیت کنند.

   وی گفت: صنایعی که قصد فعالیت در این استان را دارند ابتدا باید فاز بندی مطالعات خود را بر اساس همین شاخصه تنظیم کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

    آقامیری افزود: در همین رابطه با توجه به شرایط کلی و به خصوص سالهای اخیر باید زمینه فعالیت صنایع کم آب بر را در استان فراهم کنیم.

  گفتنی است در این کارگروه که با حضور مدیران عالی بخش های مختلف استان در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، یازده طرح بررسی و تعیین تکلیف گردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات رونق تولید با نگاه همه جانبه و یکسان توزیع شود

تسهیلات رونق تولید با نگاه همه جانبه و یکسان توزیع شود