مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:202024-01-10فرهنگي

تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد/ توقع تحول نداشته باشیم!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در استان های فارس (پارس)، خراسان رضوی (خاوران) و سمنان (راه ابریشم)، - تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد/ توقع تحول نداشته باشیم! مسلم قاسمی داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم (سمنان) معتقد است بدون توجه خردمندانه و متفکرانه و جدی به نمایش خیابانی، نباید توقع تحولی چشمگیر در این گونه نمایشی داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای کشور در استان های فارس (پارس)، خراسان رضوی (خاوران) و سمنان (راه ابریشم)، آذربایجان شرقی (سهند) برگزار شد و امروز 20 دی در تبریز به پایان می رسد.

مسلم قاسمی، هنرمند پیشکسوت که داوری بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم (سمنان) را عهده دار بود، با اشاره به این که برگزاری جشنواره های منطقه ای از چند نظر می تواند برای استان میزبان دارای اهمیت باشد، گفت: تمرین قابلیت استان ها در ایجاد فضایی جهت پذیرایی گسترده از هنرمندان دیگر استان ها به عنوان میزبان و آمادگی برای تقبل کار های بزرگ تر در آینده، ایجاد و تجهیز سالن های نمایشی و ترغیب هنرمندان برای فعالیت های بیشتر مواردی است که برای منطقه میزبان اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد/ توقع تحول نداشته باشیم!

تئاتر خیابانی باید اتاق فکر داشته باشد/ توقع تحول نداشته باشیم!