مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:052024-01-17بين الملل

قانون گذار انگلیسی: دولت ما همدست جنایات اسراییل است


یک قانون گذار انگلیسی از «همدستی عمیق» دولت این کشور در «نسل کشی» غزه انتقاد کرده و از نخست وزیر انگلیس خواست به حمایت تسلیحاتی از جنایات جنگی پایان دهد.

- یک قانون گذار انگلیسی از همدستی عمیق دولت این کشور در نسل کشی غزه انتقاد کرده و از نخست وزیر انگلیس خواست به حمایت تسلیحاتی از جنایات جنگی پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زارا سلطانه ، نماینده مجلس عوام انگلیس در نامه ای به ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور، به پرونده تشکیل شده در دادگاه لاهه علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت جهان حقایق وحشتناک نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را با جزییات دردناکی شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، این قانونگذار با اشاره به فروش تسلیحات توسط انگلیس به رژیم اشغالگر، گفت که لندن عمیقاً در حملات این رژیم در نواز غزه همدست است.

او گفت دولت انگلیس نه تنها در نشست شورای امنیت سازمان ملل از قطعنامه آتش بس حمایت نکرد، بلکه از 2015 تا امروز بیش از 598 میلیون دلار سلاح به این رژیم فروخته است؛ از جمله قطعات یدکی جنگنده اف-35 که امروز رژیم صهیونیستی از آن ها برای بمباران غزه استفاده می کند.

سلطانه با اشاره به طرح پیشنهادی خود در پارلمان انگلیس برای توفق حمایت تسلیحاتی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، گفت این لایحه خواستار ممانعت از فروش سلاح به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گذار انگلیسی: دولت ما همدست جنایات اسراییل است

قانون گذار انگلیسی: دولت ما همدست جنایات اسراییل است