مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:202024-01-09اقتصادي

طرح اجرایی به نام مالچ پاشی دریاچه ارومیه نداریم


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: طرح اجرایی به نام مالچ پاشی حوضه دریاچه ارومیه نداریم و در این خصوص نیز هیچ اعتباری تاکنون نداشته ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: طرح اجرایی به نام مالچ پاشی حوضه دریاچه ارومیه نداریم و در این خصوص نیز هیچ اعتباری تاکنون نداشته ایم.

سیروس داوودی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظاهرا یک طرح تحقیقاتی در سطح 400 متر مربع بوده که بدون مجوز در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی افزود: مالچ پاشی در 400 متر مربع در شهرستان یاد شده از سوی یک شرکت دانش بنیان به عنوان یک طرح تحقیقاتی مطرح شده که در خصوص جلوگیری از گرد و غبار به طور عمومی پی گیری می شود اما هیچ گونه مجوز یا مصوبه ای در این خصوص صادر نشده است.

داوودی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی طی سنوات قبل طرح هایی در خصوص تثبیت خاک دریاچه ارومیه و جلوگیری از گرد و غبار انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: در همین ارتباط 3800 هکتار بوته کاری و نهال کاری، 41 کیلومتر بادشکن غیر زنده نیز در حوضه دریاچه ارومیه و در بخش آذربایجان شرقی تاکنون انجام شده است تا نسبت به تثبیت خاک این حوضه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اجرایی به نام مالچ پاشی دریاچه ارومیه نداریم

طرح اجرایی به نام مالچ پاشی دریاچه ارومیه نداریم