مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:102024-01-20اجتماعي

یادگیری دانش آموزان باید به کسب مهارت ختم شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه آموزش یک مسیر و فرآیند است که باید به درستی طی شود تا تربیت انجام شود، - گفت: تحقق تربیت متربی نیز در گرو یادگیری است.

یادگیری هم در زندگی دانش آموزان باید به کسب مهارت ختم شود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز (30 دی ماه) در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با ایجاد شوراهای آموزش و پرورش تلاش شده است، مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به واسطه این شورا حل شود، اظهار کرد: باید برای کسب توفیق در دستگاه تعلیم و تربیت به فهم مشترک برسیم.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه راه فعالیت در سنگر تعلیم و تربیت است، تحقق بند بند این سند باید مورد توجه همه باشد.

وی در بیان مفهوم تحول، به گرایش مستمر به بهتر شدن، اتکا نکردن به داشته های موجود، تغییر نقاط ضعف به نقاط قوت، میل به شتاب گرفتن، سرعت داشتن و جهش هنگام حرکت و برنامه ریزی و مدیریت کارآمد اشاره و بیان کرد: در مسیر تحول باید پشتوانه اندیشه ای و فکر و خرد داشته باشیم.

عزیززاده با بیان اینکه برنامه ریزی، مدیریت کارآمد و برخورداری از اندیشه تحولی از ملزومات تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: انسان (دانش آموز) موضوع مهم در آموزش وپرورش است، برای تحول انسان باید تعریف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگیری دانش آموزان باید به کسب مهارت ختم شود

یادگیری دانش آموزان باید به کسب مهارت ختم شود