مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16سياسي

تجلیل از 80 برگزیده جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا


سیزدهمین جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه کربلا استان مازندران امروز سه شنبه 26 دی ماه امسال برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیزدهمین جشنواره مالک اشتر بسیج سپاه کربلا استان مازندران بعدازظهر امروز سه شنبه 26 دی ماه در سالن الغدیر برگزار شد.

این جشنواره با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام بهرامی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا همراه بود که از فرماندهان و بسیجیان برتر رده های مختلف سپاه استان در عرصه های مختلف دفاعی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، اجتماعی و فرهنگی قدردانی به عمل آمد.

تجلیل از برتریت سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم، اظهار کرد: یکی از موثرترین برنامه ها که می تواند مشوق اجرای برنامه های خوب همراه با خروجی مطلوب باشد، تشویق است.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که در سپاه که هرساله برگزار می شود، تحت عنوان ارزیابی کارکنان شاغل در سپاه و بسیج است که در اقشاری، معاونتی و موضوعی منتخبان را در قالب ها و شاخصه های مختلف شناسایی می کند.

تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: این مهم هم یکی از راه های ارتقا و هم بهترین راه تشویق کارکنان باشد تا کارها به نحو شایسته صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 80 برگزیده جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا

تجلیل از 80 برگزیده جشنواره مالک اشتر سپاه کربلا