مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:002023-12-31فناوري

هک اسنپ فود تا چه اندازه خطرناک است؟


اسنپ فود با انتشار بیانیه ای رسمی هک شدن خود را تایید کرده و مشتریان را در جریان عمق فاجعه قرار داد، اما هنوز این ابهام پابرجاست که اطلاعات کاربران اسنپ فود به درد چه کسی می خورد و چرا کسی باید برای آن پول پرداخت کند؟ - اسنپ فود با انتشار بیانیه ای رسمی هک شدن خود را تایید کرده و مشتریان را در جریان عمق فاجعه قرار داد، اما هنوز این ابهام پابرجاست که اطلاعات کاربران اسنپ فود به درد چه کسی می خورد و چرا کسی باید برای آن پول پرداخت کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرارو نوشت: هک اسنپ فود ممکن است به افشای اطلاعات حساس 20 میلیون کاربر این سامانه سفارش آنلاین غذا منجر شده باشد.

گروه هکری که می گویند عامل نفوذ و هک اسنپ فود بوده، مدعی در اختیار داشتن چنین اطلاعات است.

اسنپ فود چند ساعت پس از رسانه ای شدن ماجرا، با انتشار اطلاعیه ای رسمی هک سیستم داده خود را تایید کرد و از مشتریان خواست نگران اطلاعات حساب بانکی خود یا حداقل سرقت موجودی حساب هایشان نباشند، چون اطلاعات لو رفته شامل کد امنیتی کارت CCV، رمز عبور و تاریخ انقضا نمی شود.

آیا ادعای اسنپ حقیقت دارد و کاربران بابت هک شدن اسنپ فود تا چه حد در معرض خطر قرار گرفته اند؟ هک شدن اسنپ فود چقدر خطرناک است؟ هک شدن اسنپ فود در مدتی کوتاه سروصدای زیادی به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هک اسنپ فود تا چه اندازه خطرناک است؟

هک اسنپ فود تا چه اندازه خطرناک است؟