مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:002023-12-25اجتماعي

اجرای رزمایش «درس بازی احسان» در لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با اشاره به اجرای رزمایش «درس بازی احسان» در استان گفت: در این رزمایش 5500 پک آموزشی به ارزش 11 میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مجید طائف عصر امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش درس بازی احسان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبستان شهید رحیمی ماسور برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش درس بازی احسان با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی لرستان و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب رزمایش درس بازی احسان تعداد 5500 پک آموزشی به ارزش 11 میلیارد ریال بین دانش آموزان ابتدایی مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد، افزود: این رزمایش با هدف ارتقای مهارت های شتاختی، تقویت حافظه، کلام زبان، دقت و قدرت تحلیل دانش آموزان ابتدایی برگزار می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به اینکه در سنوات اخیر حمایت های ستاد در حوزه آموزش با رویکرد ساخت مدارس و کلاس های درس انجام شده است، ادامه داد: در این راستا قرارداد ساخت 271 مدرسه توسط ستاد اجرایی لرستان و با مشارکت نوسازی مدارس استان منعقد شده که تاکنون 110 مدرسه تحویل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش «درس بازی احسان» در لرستان

اجرای رزمایش «درس بازی احسان» در لرستان