مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:002024-01-06اقتصادي

صدور 30 هزار کارت بازرگانی مرزنشینی در سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پتانسیل های اقتصادی استان گفت: این استان به اندازه کل کشور ظرفیت اقتصادی دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به پتانسیل های اقتصادی استان گفت: این استان به اندازه کل کشور ظرفیت اقتصادی دارد.

محمد کرمی امروز شنبه در جلسه با شورای اندیشه ورز تعاونی های شمال استان اظهار کرد: ظرفیت اقتصاد تجارت، حمل و نقل، معادن، کشاورزی، صنعت دریا، دیجیتال، گردشگری و صنایع دستی و مرزهای آبی و خشکی از ظرفیت های بی نظیر استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی اظهار افزود: آنچه انتظار می رود؛ انجام کارهای جدید با نوآوری و خلاقیت برپایه دانش در تشکیل شرکت های دانش بنیان می باشد.

وی با تاکید بر اهمیت عدالت اقتصادی تصریح کرد: تعاونی ها یک اصل مهم برای مشارکت مردم در اقتصاد هستند، که با تعداد محدود افراد و سرمایه های کوچک می تواند شکل بگیرد.

استاندار با مخاطب قرار دادن دستیاران مردمی بیان کرد: 30 هزار کارت بازرگانی مرزنشینی در استان صادر شده که برای انجام فعالیت های تجاری، تعاونی های مرتبط نیز بایستی تشکیل شود.

کرمی با اشاره به توسعه پنل های خورشیدی در استان و سفارش 5 هزار پنل جدید برای نصب افزود: با تشکیل تعاونی در زمینه پنل های خورشیدی می توانیم شاهد ایجاد مزرعه پنل های خورشیدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 30 هزار کارت بازرگانی مرزنشینی در سیستان و بلوچستان

صدور 30 هزار کارت بازرگانی مرزنشینی در سیستان و بلوچستان