مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:552024-01-16سياسي

ورود احزاب زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات مجلس خواهد بود


دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: ورود احزاب زمینه ساز حضور حداکثری مردم به ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

- ایسنا/ایلام دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام گفت: ورود احزاب زمینه ساز حضور حداکثری مردم به ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

خدابخش داودی نصر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: احزاب حلقه واسط اصلی و اساسی بین مردم و حاکمیت هستند و باید از دو زاویه به آن ها نگریست زوایه نخست اینکه نگاه دولت به احزاب چگونه است و دولت چه درجه ای از اهمیت برای احزاب و تشکل های سیاسی قائل است و دوم اینکه آیا احزاب درست به وظیفه خود عمل می کنند یا خیر.

وی عنوان کرد: احزاب باید بتوانند انتظارات منطقی و قانونی و چارچوب دار را به دولت منتقل کنند و افراط و تفریط نکنند و بر اساس چارچوب های منطقی نظرات مردم را به دولت برسانند، محور احزاب و جریانات سیاسی برای ورود به انتخابات، رجوع به منویات مقام معظم رهبری باید باشد که چهار مولفه را برای انتخابات عنوان فرمودند: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، که امنیت و سلامت انتخابات که بیشتر وظیفه حاکمیتی است و حاکمیت آنها را به درستی انجام می دهد اما در مولفه رقابت، همه طیف های سیاسی به نوعی باید حضور داشته باشند تا هم شور انتخاباتی ایجاد و هم رقابت فشرده تر شود، ورود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود احزاب زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات مجلس خواهد بود

ورود احزاب زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات مجلس خواهد بود